Echtstudio omslagdoek voor Mimi

Mijn zusje was afgelopen zomer jarig en vierde dat in augustus met prachtig weer…. wat waren haar wensen? Spullen voor haar uitzet en ze wilde wel graag een omslagdoek! Die omslag doen kwam eigenlijk voort uit het feit dat ik met een tempratuur van 25+ rustig op de bank zat te haken aan een omslagdoek die makkelijk te haken is. Even je hoofd leegmaken, je kent het wel.

Op een gegeven moment zat ik aan de omslagdoek te haken bij mijn ouders op de bank, toen mijn zusje thuis kwam zag ze hem en gaf ze min of meer aan dat ze hem wel mooi vindt en dat ze hem wel wilde als er niemand voor zou zijn. Eigenlijk wilde ze dan wel een hele grote, als dekentje en voor als het heel koud zou zijn.

Echtstudio omslagdoek van Bianca wol van de Wibra  Echtstudio omslagdoen met Bianca wol van de wibra

Met die woorden nog in mijn hoofd haakte ik de omslag doek af, hij is dan ook lekker groot geworden maar heb hem lekker los gehaakt zodat de omslagdoek wel lekker soepel blijft. De omslag doen heeft een spanwijdte van 270cm en is daardoor ook lekker lang, ze was er met haar verjaardag in ieder geval blij mee! Naast dit cadeautje kreeg ze ook nog een hele berg spullen voor haar uitzet.

Deze omslagdoek was dus al eind juli af, een tussendoor projectje tussen de opdrachten door!

3 gedachtes over “Echtstudio omslagdoek voor Mimi

Plaats een reactie